Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2006 22:23 - АЛИСИЯ ЗОВЕ “СЪБЛЕЧИ МЕ” В НОВИЯ СИ КЛИП:
Автор: armageddon17 Категория: Новини   
Прочетен: 2982 Коментари: 5 Гласове:
0



06.11.06 АЛИСИЯ ЗОВЕ “СЪБЛЕЧИ МЕ” В НОВИЯ СИ КЛИП: Шеметната Алисия засне нов видеоклип с предизвикателното заглавие “Съблечи ме”. Музиката и аранжиментът на парчето са дело на Светослав Лобошки, а текстът е общ на Румен Стефанов и Алисия.

За пореден път хитовата изпълнителка се доверява на режисьора Николай Нанков и оператора Румен Атанасов за реализацията на видеопроекта си.

image image image
image image image
image image image
image image image

Алисия изненадва всички, като застава пред камерата в типично ретро визия. Това е изцяло идея на певицата, която смята, че такъв имидж й отива в унисон с ретро вълната, която залива света в момента. Във видеоклипа шармантната певица сменя цели шест визии. В създаването им взема дейно участие и певицата Александра Раева, позната ни от “Шоуто на Слави”. Тя, заедно с Алисия и гримьора Бони, създават магнетичния образ на жената, пееща:

“Съблечи ме, съблечи ме

и с целувки облечи ме!”

Снимките са правени в столичната дискотека “Jim Beam” и пиано бара на хотел “Аccord и в тях вземат участие личния балет на Алисия /Петя и Руми/, както и балет “Нова”.

image image image
image image image
image image image

А на въпроса, който вълнува всички, а именно дали Валери Божинов отново взема участие във видеоклипа – може да разберете като гледате съвсем скоро “Съблечи ме” само по Фен ТВ!



Тагове:   МЕ,   новия,   Алисия,   клип,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Моля ви, кажете ми от къде да изтегля ...
28.12.2006 02:24
Моля ви, кажете ми от къде да изтегля песента!
цитирай
2. анонимен - Armageddon
28.12.2006 09:47
Vlezte v tozi sait http://armageddon17.dir.bg i v kategoriqta лични фаилове.Vutre ima pesenta.
цитирай
3. анонимен - Kala
08.03.2007 21:00
http://www.viara-online.com/show_news.php?show=15060
Вижте тоя линк и тогава ми говорете за великата песен на Алисия
цитирай
4. анонимен - Alisiq pee kradena pesen, 4etete tuk
08.03.2007 21:00
http://www.viara-online.com/show_news.php?show=15060
цитирай
5. анонимен - page ranking backlinks service
05.11.2012 11:03
whats up armageddon17.blog.bg owner discovered your site via yahoo but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found site which offer to dramatically increase traffic to your website http://cheap-mass-backlinks.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my site. Hope this helps :) They offer most cost effective <a href=http://cheap-mass-backlinks.com>services to increase website traffic</a> Take care. Richard
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: armageddon17
Категория: Забавление
Прочетен: 31499
Постинги: 14
Коментари: 14
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол